Potrivit Companiei de Apă Olt, numărul utilizatorilor aplicației CAO Mobile a crescut de șapte ori în perioada de pandemie, față aceeași perioadă a anului 2019. Așa se face că, în prezent, peste 2.000 de beneficiari ai serviciilor de apă și canalizare din Slatina folosesc, în prezent, această aplicație. Reprezentanții companiei au făcut apel în repetate rânduri către beneficiarii să evite să meargă la casierii pentru plata facturilor în timpul perioadei de criză epidemiologică și să aleagă folosirea exclusivă a aplicațiilor mobile.
"Le mulțumim cetățenilor că au respectat regulile de distanțare socială impuse și au folosit, în ultime două luni, mult mai mult aplicatia CAOmobile pentru plata facturilor. Este o modalitate sigură și ușoară de plată și, în acest fel, se protejează atât pe ei, cât și pe cei din jur", a declarat Cătălin Ușurelu, directorul general al Companiei de Apă Olt.
Aplicația CAOmobile funcționează atât pe telefoane cu sistem de operare Android cât și IOS și poate fi descărcată, gratuit, din Google Play sau AppStore. După instalare, consumatorii trebuie să își creeze un cont nou prin completarea datelor, codului de client și numărului de contract, informații care se găsesc pe ultima factură emisă de Compania de Apă Olt. Aici se pot verifica facturile din ultimul an și soldul, se poate transmite indexul apometrului prin autocitire, se poate vedea graficul consumului de apă și se pot plăti facturi într-un mod practic și util.