Cea mai vulnerabilă categorie în fața COVID-19 o reprezintă vârstnicii. Ei sunt în permanență în atenția Primăriei Slatina, care a decis să îi ajute să rămână cât mai mult timp acasă, în siguranță. Angajații Direcției de Asistență Socială vor merge la cumpărături pentru ei, a anunțat primarul Emil Moț.
Autoritățile au înființat un call center, în cadrul Clubului Pensionarilor. Personalul de la Asistență Socială va răspunde la toate apelurile și va înregistra fiecare solicitare în parte. Vârstnicii vor putea suna la numere indicate de autorități în fiecare zi lucrătoare.
Primăria Slatina, prin Direcția de Asistență Socială, face cumpărături și pentru persoanele aflate în izolare la domiciliu, după ce au intrat în contat cu persoane suspecte de coronavirus ori s-au întors din „zone galbene”. Sistemul este același: oamenii sună și transmit lista de cumpărături, polițiștii locali și asistenții comunitari merg în magazinul indicat și cumpără produsele, contravaloare lor fiind achitată de beneficiari.